2007年6月24日 星期日

了解

早兩日去o左唱k.....發洩o左成晚~真好!
幸得有兩友陪伴!
可能彼此仲未夠了解對方啦....所以常發生d誤會同不快.....
多謝你將我視為重視o既人.....
不過我份人有時就係咁....無心咁講o左d唔應該講o既說話...
希望你明白同諒解啦!但我真係無心o架!
星期五嘛~約定你!

第2日豹o左cutin d朋友仔o係"王家沙"食飯~
好耐無見啦!!大家都好似有d唔同o左....除o左外形,每人身邊都有改變!
我o地(其實係我)order o左好多餸,超飽!!
其實數量係o岩o岩好o架!!!係食唔到甜品咋嘛~ >_<
食完去o左打機...不過無我o地想玩o既game!所以玩o左一陣就走lu~
近期真係愛上o左打機!!!!繼中學之後真係好耐都無打過~
一打又上癮!!!朋友成日話我好爛玩.....莫非佢得話得我無錯?!但我自己都唔係好認同!!哼~
打先之後仲有節目,上o左cafe傾計同玩cards~~不過坐o左個幾鍾就走lu~
一o黎第2日要番工,二o黎因為屋企發生o左d事....所以快d番去好d~
anyway,i enjoy tonite!

沒有留言: