2007年8月2日 星期四

2/8/07 痛......

人o地成日話一起身又係開心同好o既開始,但今日我完完全全感受唔到.....
起身後.....心情好沉重.....全因尋晚發o既一個夢.....
呢個夢好現實好現實.....係一個我好怕去面對o既情景....
o係夢中面對o個一刻我好心痛.....而呢種痛令我痛醒.....
尋晚瞓得唔好....但又好想迫自己繼續瞓,想知道故事o既結局....
結局好朦朧....但心痛o既感覺一d都唔朦朧......
個心.....真係好痛.......
執著o既我.....係時候學懂放開.....

2 則留言:

Celia 提到...

睇嚟你都係無覺好瞓,我都唔知點解都瞓得唔好,醒過好多次,所以宜家好有睡意。
要放得執著不是一朝一夕的事情,可能想得太多,才令自己不開心,活在當下...享受現在所擁有的。

Lum 提到...

你講得無錯...可能係我諗得太多...
我應興幸其他野,身邊既野...
應感到知足...