2011年1月7日 星期五

2010

2010...可以說是我到目前為止最不開心的一年....
好多唔開心o既事發生...好多唔開心o既經歷....
辛苦?
應該都算辛苦吧...但我知更辛苦我都可以撐得過!
我好眼淺...呢一年都流了不少眼淚......
傷心的.....心痛的.........
有時都會很傻地問個天,點解咁多事都要發生在我身上?
發生的就像拍戲一樣....是在考驗我吧?
但是為什麼而考驗我?
是因為我以後的路更難行?
都不由得我去猜吧.....
有一段時間,我差點以為自己有情緒病....
人前一個樣,但一個人在房時就抱頭痛哭....很難控制自己.....
不開心的...希望隨著2010過去....
我要更努力行前面的路
最重要是身邊的人健健康康!一同撐過去!

2 則留言:

V 提到...

再難過日子都要過...加油努力!!
日子如何...你的朋友總會在你身邊支持你~

Lum 提到...

V:
無錯!無論點,日子都總要過!
我要努力,要積極,因為我知身邊仲有好多朋友支持我!!我地一起為將來努力!!