2007年9月6日 星期四

簡單

又一個月啦..........足足一個月無upate呢度.....
其實好多時都想寫....不過唔知點解login 完之後又唔知寫咩好.....
究竟係無野寫呀....?定係唔識寫...........
近幾日都有同一種強烈o既感覺,就係好想好想過d簡簡單單o既生活....
突然好想有自己o既一個家,好想有一個有共同目標共同努力o既另一半....
o係事業上亦都好想成功,得到自己想追求o既野!
其實我都係一d好勝o既人,有時可能會衝動!
但我對自己所做o既野唔會後悔,亦都懂得負責任!
我無後悔過幫家姐手,但亦都知自己唔會長遠留o係度....
因為我真係好想出去闖闖....好想證明自己o既實力!
但有個朋友講得好o岩,既然你係有實力o係邊度都可以證明!
無錯!!所以我首先要用我o既能力幫家姐成功!!之後就可以接受另一挑戰!
我知!我知一定會成功ga!!
我就係我!以前o既我成日都好在意人o地o既感受...做一d自己唔會開心o既事...
今日o既我做法可能有一點唔同....但想法無變!
我仍然好在意自己身邊o既人感受!我仍然好愛你o地!
係我朋友o既自然會明白我,我相信!!

沒有留言: