2007年9月8日 星期六

Bowlig

近期真係熱愛保齡球呢項運動!
想同開始打係去澳洲讀書之前o既事(4,5年前).....不過開始無耐就要走lu....
直至最近至再學番!好認真ga我!
雖然我知依傢打得唔好,不過我會不斷改善同進步!!
我想保齡係我可以打到老o既一項運動!
至於排球,仍然係我o既最愛,畢竟佢陪我渡過我o既讀書時期....
有好多好多回憶.....但呢項運動唔係成日都可以打...
要夠12個人真係一件難事....人大o左個個都忙.....
同埋排球唔係可以呢一刻想打就可以去打....呢樣係同bowling最大o既分別....
但bowling....真係好貴......我都係要努力搵錢同埋買少d野至得啦.......

2 則留言:

V 提到...

兩個幾月冇update喇~~搞乜!!!

匿名 提到...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.